Întrebări frecvente​

În cadrul acestei pagini găsiți răspunsurile celor mai frecvente și relevante întrebări adresate de către clienții și utilizatorii noștri. Dacă întrebarea dumneavoastră nu se regăsește printre cele prezentate pe această pagină, nu ezitați să ne contactați prin email sau completând formularul de contact și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Cumpărături și Livrare

  1. Căutați produsul dorit fie prin căutarea rapidă ce se regăsește în bara de meniu, fie cu ajuorul filtrelor disponibile în magazinul online.
  2. Verificați informațiile produsului selectat înainte de a-l adăuga în coșul de cumpărături.
  3. Adăugați produsele dorite în coș, verificați costul total și numărul produselor.
  4. Selectați adresa de livrare a comenzii.
  5. Plasați comanda. Completați datele de facturare și alegeți metoda de plată.
  6. După ce alegeți metoda de livrare dorită, finalizați comanda.
  7. Rămâneți la curent cu locația pachetului comandat.

Plata produselor poate fi facută prin transfer bancar (în baza unei facturi proforme), card sau ramburs.

Produsele comandate pot fi expediate către dumneavoastră prin curier sau pot fi ridicate de la sediul companiei noastre.

Toate prețurile afișate conțin un TVA de 19% pentru produsele nealimentare și de 9% pentru produsele alimentare.

Nu putem garanta termenul de livrare al produselor deoarece acesta depinde de curier. Comenzile ajung la destinație, de regulă, în 1-3 zile lucrătoare. Comenzile din week-end se pregătesc pentru livrare în cursul zilei de luni.

Nu există sumă minimă pentru a putea plasa o comandă. Comanda minimă pentru a beneficia de transportul gratuit este de 300 RON. Dacă totalul comenzii se află sub această sumă, se va adăuga un cost suplimentar pentru livrare de 20 RON/comandă.

Da, produsul se poate ridica personal de la sediul nostru aflat la adresa Strada Moșoaia nr 62, Sector 4, București, în timpul programului de lucru.

Profesional Vending Store nu asigură service pentru automatele de cafea. Nu efectuăm revizii și nu reparăm automate defecte.

Cont și Informații

  1. Evitați confuzia produselor deoarece puteți verifica cu exactitate informațiile pe care le doriți.
  2. Evitați greșelile de identificare și de contact.
  3. Sunteți la curent cu prețurile, noutățile și promoțiile disponibile zilnic în magazinul nostru.
  4. Dacă vă faceți cont la noi, veți avea la dispoziție un istoric la comenzile dumneavoastră, posibilitatea de a salva produsele favorite și multe altele.
  5. Faceți cumpărăturile într-o manieră sigură și transparentă. După plasarea comenzii sunteți imediat informat prin sms sau email despre datele de care aveți nevoie.
  6. Aveți libertatea de a plasa o comandă oricând doriți, fără a fi limitat de programul de lucru.

Calitatea de abonat îți permite accesul la o gamă completă de informații și servicii cu ajutorul cărora:
– economisiți timp la fiecare comandă rin salvarea automată a datelor de facturare și livrare;
– beneficiați de funcționalități precum memorarea produselor favorite și vizualizarea unui istoric al comenzilor anterioare;
– rămâneți la curent cu informațiile ce privesc transportul pachetului dumneavoastră

Termenul de livrare al produselor depinde de modalitatea de livrare aleasă.
Comenzile ajung la destinație, de regulă, în 1-3 zile lucrătoare. Comenzile din weekend sunt pregătite pentru livrare în cursul zilei de luni.

Comanda se face fie pe persoană fizică, fie pe persoană juridică. O comandă nu poate include mai multe facturi diferite.

Aveți dreptul legal de a returna produsele comandate în 14 zile lucrătoare (conform OUG 34/2014 Cap. I Art. 9). Ne dorim însă să fiți întotdeauna mulțumiți și să reveniți cu plăcere la noi. Excepții de la retururi (OUG 34/2014, Cap.I, Art. 16, lit. e) – produse desigilate, pungi sau cutii desfăcute cum sunt capsulele și monodozele de cafea. Puteți returna numai produse sigilate, fără lipsuri. Cheltuielile de returnare a produselor sunt achitate de client.

La livrare, facturile sunt tipărite și puse în colet. Pentru ușurința accesării acestora, toate facturile sunt salvate în istoricul comenzilor.

Informații precum datele personale, de facturare sau adresa de livrare se pot modifica accesând setările profilului de utilizator disponibil în meniul principal.